דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ירח מלא סרטן גדי 30 ליוני 2007 

מאת    [ 02/07/2007 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 3662 פעמים ]

קשרי ירח שמש:

בימים עברו סימלה תנועת הירח את לוח השנה לפיו שתלו, קצרו, חגגו חגים, בקיצור,חיו את החיים.

לוח השנה העברי נקבע ע"פ תנועת הירח. ראש החודש נקבע במולד הירח, המועד בו הוא קרוב לשמש ולכן בלתי נראה לעין, נמשך במהלך התמלאות הירח עד לירח המלא, ובמהלך התרוקנותו, עד למולד הירח הבא.

מולד הירח הינו הרגע בו נפגשים השמש והירח. בעוד שהירח מסמל את הקשרים הרגשיים, את מה שגורם לנו להרגיש בטוחים, ואת המקום שבו אנו מתכנסים בתוכנו; מייצגת השמש את השאיפות, את ההתבטאות שלנו בעולם, את היציאה החוצה מעצמנו. מולד הירח מהווה אם כן הזדמנות חודשית לתאם תדר בין הצד הזכרי לצד הנקבי שבתוכנו. בזמן זה כדאי לזרוע זרעי מחשבה, פעולה, ואף רגשות חדשים שילוו אותנו במהלך החודש.

מועד הירח המלא, מאפשר להבחין בדואליות שבתוכנו ומסביבנו. לזהות את הפערים בין הרגש לעשייה, מחשבה לדיבור, פעיל מול סביל. זמן זה מאפשר לראות את הצדדים השונים המפעילים אותנו ואף למצוא דרך לגשר ביניהם.

כל חודש מתאפיין באנרגיות של המזל בו מתרחש מולד הירח, ובמזלות בהם מתרחש הירח המלא וכך אנו חווים בשנה אחת את כל תחומי החיים המיוצגים ע"י המזלות.

הירח המלא הקרוב:
30 ליוני 2007, מעלה 8 במזלות סרטן גדי

שמש במזל סרטן, מול הירח במזל גדי.
מזלות סרטן גדי מהווים ציר אנרגטי המסמל את המשפחתיות והקהילתיות.
מצד אחד הסרטן, מזל מים שילידיו ידועים ביכולתם להביע את רגשותיהם בקלות. מייצג את אנרגיות ההזנה, הטיפוח, הרגש הראשוני והמשפחה אליה נולדנו ובה גדלנו.
מהצד השני הגדי, מזל אדמה שילידיו מעריכים איפוק, שליטה עצמית והתנהגות הולמת. מייצג את אנרגיות הקהילה: העמדה שיש לכל אחד מאיתנו בתוכה, המקום אליו אנו רוצים להגיע, הבנייה של חיינו.
שניהם יחדיו מתארים אספקטים שונים של הזהות הפרטית של כל אחד ואחת מאיתנו המורכבת גם מהשייכות הקרובה, המשפחתית וגם זו הרחבה - הקהילה בה אנו חיים.

הירח הינו שליטו של מזל סרטן, זאת אומרת שהירח מייצג אנרגיה שמתאימה במהותה למזל סרטן, היכולת לבטא את הרגש: לבכות כשעצוב ולצהול בשמחה כשעליזים, יכולת שמאפיינת ילדים קטנים. הירח המלא הזה נמצא ממול במזל גדי וידגיש לכולנו את הפער בין הצורך להביע את רגשותינו בקלות לבין הרצון לשמור על איפוק ועל חזות מכובדת.

בראייה רחבה:

מרקורי בתנועת רטרו במזל סרטן, מדגיש את הצורך בלהבין את הקשר בין המשפחה אליה נולדנו, וההזנה הרגשית שקיבלנו בתור ילדים והקשר של אלה לדרך שבה אנו מפרשים את החיים. מרקורי נצמד לשמש כיומיים לפני הירח המלא, ובזמן הירח המלא אנו נרגיש את ההבנה שביכולתנו לשנות את הביטוי הרגשי שאנו מפגינים: אנשים שהם בדרך כלל מופנמים יכולים למצוא דרך לחייך יותר או להתעצב יותר גם בחברת אנשים אחרים. וההפך, אלה שבדרך כלל זורמים בחופשיות עם רגשותיהם, יוכלו לחוות את היכולת לשמירת רגשותיהם לעצמם ופחות שיתוף עם אחרים.

השמש והירח נמצאים בזוויות תומכות למרס, כוכב הלכת האחראי בין השאר על הוצאת דברים לפועל. הזוויות האלו מאפשרות לכולנו לגשר על הפער בין מה שאני באמת מרגיש ומה שאני חושב שאני צריך להרגיש, ולמצוא דרך פשוטה לביטוי הכולל את שניהם.

בו בזמן, ישנה צמידות בין ונוס לשבתאי עם זווית ניגוד לנפטון. ונוס מבטאה בין השאר את דרכנו במערכות יחסים והיצמדותה לשבתאי, המייצג את ההתנהגות הראויה בחברה שלנו רק מדגישה את נושא הירח המלא הזה של ביטוי הרגש בתוך נורמות מקובלות. זווית הניגוד שלהם לנפטון, כוכב האשליות החיבור הרוחני, יכולה לגרום לרבים מאיתנו לשקוע באשליות, בנוסטלגיה, בחלומות על משפחות אוטופיות ואהבות מהסרטים שגורמות לחיים שלנו להראות משעממים ונדושים.

מה כן כדאי: הטריק ביום הזה הוא לראות איך גם אצלנו בעולם הקטן והפרטי שלנו יש דרמות קטנות וגדולות,יש סאגות משפחתיות. כדאי להרגיש איזה תפקיד אנחנו ממלאים בהן והאם התפקיד הזה עדיין מתאים לנו?
כדאי להכין ארוחה משפחתית המכבדת את כל בני המשפחה: מנה אחת האהובה על כל אחד מבני הבית.

לא כדאי: להתווכח על מהי התנהגות ראויה בציבור, או לשבור את הכלים. גם אם הגענו להחלטה הזו מומלץ לחכות עד לסיום נסיגת מרקורי כדי לצאת לדרך חדשה.
מעין מדזיני: אסטרולוגית, קוראת בקלפי טארוט, מטפלת בדמיון מודרך ואיזון אנרגטי. מלמדת קורסים באזור המרכז
מתמחה בייעוצים אישיים, זוגיים ומשפחתיים.
מרצה באירועים פרטיים ועיסקיים. מסיבות רווקות וימי הולדת
אתר הבית: http://www.yourday.co.il
אי מייל: maayan@yourday.co.il
טלפון: 052-5643732




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב